Duit bisi, kerita bisi, nama kebuah nuan milih bini aku? - Berita Iban Online

Header Ads

  • Baru Nyadi

    Duit bisi, kerita bisi, nama kebuah nuan milih bini aku?


    Siku lelaki nulis sebana ati iya ba siti groups Facebook madahka penusah ke ditapi ba pengidup iya ngelamatu.

    Ba artikel ke ditulis iya nya, iya madahka siku lelakai udah ngerusakka rumah tangga ke udah didirika iya enggau bini pengelama 10 taun.

    Ba artikel ke ditulis, Iya enda nemu nama kebuah lelaki nya deka ngachau tauka milih bini iya nyadi mansa. Taja pan mayuh anak dara tauka indu janda.  

    "Duit bisi, kerita pan bisi, nama kebuah iya deka ngachau laki aku?, ku iya.

    Kelimpah ari nya, iya mega madahka lelaki nya bisi ngiarka video lebuh seduai iya beleman mali.



    sila baca sampai habis.. 

    #Selingkuh_Seorang_isteri_kepada_suami
    #Tuhan_itu_adil
    #kan_sudah_kantoi

    Hi semua..saya ingin menceritakan apa yang tersirat didalam hati saya dan saya ingin meluahkan pada semua apa yang telah terjadi pada diri saya. saya harap selepas saya meluahkan semua ini, iya satu penawar yang boleh membuatkan hidup saya terasa tenang dan aman.

    Orang ini (gambar dibawah) telah memusnahkan rumahtangga saya yang telah saya bina lebih dari 10 tahun. hal ini membuatkan saya tidak tentu makan tidak tentu tidur dan kadang-kadang membuatkan saya jadi truama. entah berapa lama sudah mereka membuat hubungan sulit, siap buat video aksi lucah lagi tu! selama 3 minit 52saat. duit ada , kereta ada, tapi mengapa harus memilih isteri saya menjadi mangsanya? pilihlah anak dara atau janda kah. mengapa harus memilih bini orang?? kalau saudara sekalian setuju dengan perbuatan keji macam ini.. tolong jangan like atau komen, tapi kalau saudara sekalian tidak setuju bahawa perbuatan macam ini memusnahkan keluarga orang lain, saudara sekalian boleh like atau komen sebagai tanda sokongan bahawa perbuatan terkutuk macam ini semua orang benci dan harus diberi perhatian.terima kasih semua (perbuatan yang terkutuk memang terbongkar percayalah cakap saya)

    #kalau tidak mahu kena viral jangan sesekali mencintai bini orang atau suami orang.
    #semoga luahan saya ini boleh di jadi pengajaran dan tauladan kepada kita semua.






    Artikel ke diyarka siku lelaki ke ngena akaun Facebook (FB) Alih Khan nya nyau nyadi viral, urung penyampau 4 ribu lebih orang likes. Sekeda ari komen pemacha ke bisi di 'screenshot' kami:



    No comments

    Post Top Ad

    Deka nemu berita benung #TRENDING tauka #VIRAL ninting hari:

    Post Bottom Ads