PKP: Dilanjar salah, enda dilanjar pan salah.. -->
Cari Berita

Advertisement

PKP: Dilanjar salah, enda dilanjar pan salah..

Admin | beritaiban@gmail.com
May 2, 2020

ILLUSTRASYEN PICHA: Raban polis benung bejalaika Ops COVID-19. PICHA: @Bernama

MEDIA RAMA: Siku indu ke dikelala ngena nama Diana, mansutka sebana ati iya bekenangka pasal Atur Mindah Besekat (PKP) ba status Facebook iya, malam tadi.

Pengudah orang mayuh meda tauka macha pekara ke ditulis iya nya, mayuh bala orang ke ngena internet (netizen) nyukung status tauka pekara ke ditulis iya nya lalu bebali nyadi tebilang (viral).

Naka ke pagi tu tadi, udah lebih 2 ribu iku likes enggau nyadung status nya. Pekara ke ditulis iya ba status nya ulih dibacha nuan ba baruh tu:

PKP bersambung.
Rakyat complaint - takde keje. Duit habis.

Keluar sorang. Naik grab nak gi keje.
Rakyat complaint pasal duit kena keluar lebih.
Bini complaint laki tak pandai beli barang. 

Now dah slow2 bagi keje.
Complaint pulak cakap takut.

Dah bagi pergi berdua.
Kau bawak keluar satu rumah pulak. 

Sebenarnya yang problemnya ni rakyat.
Letak lah pemimpin bagus camne pun.

Policy bagus camne pun. 
Selagi rakyat sendiri tak faham tanggungjawab sendiri, memang hancur lah.

Kerajaan bagi kelonggaran bekerja.
So, ko gi keje terus balik. 
Kat tempat keje, buat keje je. 
Bukan suruh berkumpul berbual mengepoh.

Gi kedai keluar berdua.
Laki tukang drive je. 

Bini sorang masuk kedai.
Bukan dengan laki sekali beratur masuk kedai.

Daycare dibuka.
Tu untuk bantu mak ayah yang bekerja yang complain takde orang nak jaga anak time keje. 

Rasa risau anak takde social distance, tak selamat.
Mintak tolong jiran. Upah jiran jaga anak.

Kedai makan dah bukak.
Bukan maksud kau boleh lepak mamak sampai sahur.

PKP tetap berjalan. Kelonggaran dah dibagi.
Bukan maksud kau boleh keluar tanpa keperluan yang penting.

Kita jaga kita?.
Haaa jaga perangai masing-masing dulu.
Jangan tunjuk sangat macam dah bertahun kena kurung dalam gua tak nampak dunia. #DianaRashidi

Ba status ke sama, raban kami mega bisi ngambi screenshoot sekeda ari komen orang mayuh:

Source: Facebook

Source: Facebook

Source: Facebook

HMMMM: Setuju tauka enda?. Tulis penemu tauka buah runding nuan pasal pekara tu ba kutak komen dibaruh aritkel tu.